وبگاه مهدی گودرزی

وبگاه و تارنمای شخصی مهدی گودرزی | شعرنو ، دست نوشته ها اشعار و دل نوشته های مهدی گودرزی | گرداوری اشعار عاشقانه و شاعرانه ، داستان های زیبا و نوشته های ادبی از سراسر وب

وبگاه مهدی گودرزی

وبگاه و تارنمای شخصی مهدی گودرزی | شعرنو ، دست نوشته ها اشعار و دل نوشته های مهدی گودرزی | گرداوری اشعار عاشقانه و شاعرانه ، داستان های زیبا و نوشته های ادبی از سراسر وب

وبگاه مهدی گودرزی

وبگاه و تارنمای شخصی مهدی گودرزی | شامل دست نوشته ها و دل نوشته های مهدی گودرزی | گرداوری اشعار برگزیده و داستان زیبا و نوشته های ادبی از سراسر وب

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

حس و حال کودکانه من

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

پابرهنه درون ِ خلوت ِ من حس و حال کودکانه من
می دویدی و من دلم می خواد
پا بذارم بروی بی کسی ام
کودکی های من تو را می خواد

باز نقاشی های بچه گی ام
جان تازه دوباره می گیرن
از دوباره عاشقت میشن
پس دوباره برات می میرن

عکس ِ امروز لعنتی اما
کودکی های ما محیا بود
توی زاینده رود ِ خشکیده
روزگاری جهان تماشا بود

یاد دارم آن زمان هر روز
روی پل می نشستم و گاهی
کودکانه توی دفتر ِ فیلی
می کشیدم یه رود و مرغابی

آن زمان قهرمان ِ دنیا بود
کودکی در هوای آزادی
قصه گوی ِ  تمام دنیایش
کودکی با صدای آزادی

گرچه دنیای کودکی جاماند
لابه لای انگشت های زمان
رودها و مرغابی ها رفتن
لااقل کنار ِ من تو بمان

دست من را بگیر و بمان
حس و حال کودکانه من
تو بمان دوباره سُر بخوریم
سُرسُره باز بی بهانه من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی